Tiedote huoltajien Kuksa-tunnuksista

Jokaiselle alaikäiselle lippukunnan jäsenelle on nyt lokakuussa syötetty Kuksaan huoltajan tiedot, jonka myötä huoltaja pystyy luomaan Kuksa-tunnukset. Se on tärkeää, koska jatkossa ilmoittautumiset suuriin tapahtumiin (esim. ensi kesän suurleirille Roihulle) tullaan hoitamaan vain Suomen Partiolaisten valtakunnallisen Partiorekisteri Kuksan kautta. Ja alle 18v kohdalla tämän ilmoittautumisen voi tehdä vain huoltajan omilla Kuksa-tunnuksillaan.

Jos sinulla ei ole Kuksa-tunnuksia voit luoda ne täällä: Ohjeet Kuksa-tunnuksien luontiin.

Seuraavissa tapauksissa voit lähettää viestiä jäsenrekisterin hoitajalle: jasenrekisteri@kly.fi

• jos haluat Kuksaan eri sähköpostiosoitteen, mihin em. Kuksa-viesti tuli
  • jos haluat Kuksaan myös lapsen toisen huoltajan (jos hänelle ei tullut omaa Kuksa-viestiä)
  • jos et halua Kuksaan jompaa kumpaa lapsen huoltajaa (Kuksassa pitäisi aina olla ainakin 1 huoltaja)
  • jos olet alaikäisen jäsenen huoltaja, etkä ole saanut em. kaltaista viestiä Kuksasta

Huoltajille jotka ovat itsekin partiossa, on lapsen tiedot liitetty huoltajan omiin Kuksa-tietoihin (ja jos et ole vielä aktivoinut Kuksa-tunnuksia, voit luoda ne em. ohjeiden mukaan).

Toivottavasti saamme tällä uudella ilmoittautumistavalla hyvän osanoton ensi kesän suurleiri Roihulle (tarpojista ylöspäin) ja Tammileirille (sudenpennut+seikkailijat). Harvoin järjestettävät suurleirit ovat monesti partiouran unohtumattomimpia kokemuksia. Tiedotamme syksyn/talven aikana lisää leireistä ja ilmoittautumisista.

Kiitos avustasi! Hyviä tulevaisuuden partiotapahtumia toivottaen!

Eero
Jäsenrekisterin hoitaja