Tiedote jäsenistölle: S/Y Santa Katarina II:lla purjehditaan vasta ensi kesänä

Talven 2014-2015 suunnitelmissamme oli tehdä veneeseemme täydellinen kunnostus ja korjausurakka. Pääsimmekin hyvin alkuun remontissa, mutta kuten isommissa remonteissa tulee monesti mutkia matkaan, niin tuli meilläkin. Meillä on ollut haasteita sekä tavaran saamisen että aikataulussa pysymisen kannalta. Myös pintojen avaamisen jälkeen remontin laajuutta on lisätty ja aloitettuja töitä on tehty perusteellisesti.

Päätimme lippukuntamme johdon, hallituksen ja kipparien kesken, että tässä kohtaa kesää ei ole enää järkevää laskea venettä veteen puolikuntoisena. Nyt on parempi tehdä aloitetut projektit huolella valmiiksi, jotta veneemme olisi mahdollisimman hyvässä kunnossa monet seuraavat vuodet.

Pahoittelemme jäsenistöllemme että emme voineet tänä kesänä taata unohtumattomia purjehduselämyksiä meripartiolippukuntana, mutta tulevana partiokautena on luvassa monipuolista ohjelmaa, ensi kesänä huikea Roihu Finnjamboree, sudenpentujen oma Tammileiri sekä tietysti useita purjehduksia uudistetulla veneellämme.

Oikein hyvää kesän jatkoa!

Lippukunnanjohtaja,
Jerena Butterlin