Toimitus-, palautus- ja maksuehdot, sekä verkkokaupan yhteystiedot

Verkkokaupan Yhteystiedot

Meripartiolippukunta Kuusiston Linnanyrjänät ry
Y-tunnus: 1744304-3
c/o Tero Kuusisto
Silvolanlaakso 6, 20540 Turku

Käyntiosoite:
Papinholman nuortentalo
Käräjäkalliontie 4, 20780 Kaarina.

Verkkokaupan toiminnasta vastaa:
Meripartiolippukunta Kuusiston Linnanyrjänät ry
kauppa@kly.fi

Toimitusehdot

Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille. Tuotteet toimitetaan postitse.
Tuotteiden maksu tapahtuu tilauksen yhteydessä.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Yhdistys ei ole arvonlisäverovelvollinen. Hinnat eivät sisällä vähennettävää arvonlisäveroa.

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat 10 euroa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Toimitusaika tilauksiimme on 2-8 viikkoa. Suurin osa tuotteistamme valmistetaan mittatilauksena saapuneiden tilauksien mukaan, eikä meillä ole varastoa. Siksi toimitusaika saattaa vaihdella suurestikin. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.

Vaihto- ja palautusoikeus

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava välittömästi päätöksestään peruuttaa tilaus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan kauppa@kly.fi ja kysy palautusohjeita. Palautusta ei saa tehdä ilman että asiakas on yhteydessä verkkokauppaan. Liitäthän palautukseen mukaan yhteystietosi. 

Myyntikelpoisen tuotteen hinta hyvitetään asiakkaalle täysimääräisesti. Toimituskuluja ei hyvitetä. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta mahdollisesti aiheutuvista toimituskuluista. Palautukset hyvitetään aina käytetylle maksutavalle. Myyjä ei vastaa ylimääräisistä kuluista jotka johtuvat maksutavasta (mm. osamaksu ja viivästyskorko) tai palautuksen viivästymisestä. 

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tai vaurioitunut tuote, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle mahdollisimman pian. Tuotteen voi palauttaa reklamaation jälkeen annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian. Viallinen tai väärä tuote pyritään joko korvaamaan vastaavalla tuotteella tai hyvittämään, ilman että siitä koituu kustannuksia asiakkaalle.